Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn favoriete nagellakjes voor de zomer! <'3

Hee lieve lezers!

Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favoriete nagellakjes voor de zomer zijn! Het zijn er best veel, dus laten we maar snel beginnen! 


Als eerste dit ontzettend mooie mintrgroene lakje van Catrice! I love this color. Echt waar, het zijn gewoon net wat bijzondere kleuren dan simpel rood, of simpel blauw. Net zoals Koraalroze, vind ik ook een hele mooi bijzondere kleur! ;)
Het is nummer 240: Sold Out For Ever.


Dan dit paarse lakje van Miss Sporty. Op zich vind ik 'm best mooi, maar zo'n soort kleur heb ik al, van Rimmel London, mijn favoriete merk qua nagellak! Deze heb ik van een klasgenoot een keer op school gekregen met Sinterklaas, terwijl ik Catrice nagellak vroeg, echt vreemd..
Nummer 2205!


Volgens mij hebben jullie dit lakje wel is in een Nail Art gezien, ik vind het gewoon een ontzettend mooi zomers kleurtje! 
Nummer 260: Funtime Fuchsia


Dit lakje is ook voorbij gekomen in mijn Kuiken Nail Art, hij is ontzettend uitgedroogd  maar ik vind hem gewoon echt mooii, daarom wil ik hem ook niet weggooien!
Nummer 95: Wanna Be Your Sunshine


Het zelfde verhaal als met de mintgroene, echt wauw. I love this so much!
Nummer 415: Instyle Coral


Dit lakje vind ik toch wel het allermooiste nagellakje die ik heb. Het heet "Metal Crush" en het is van Rimmel London. Dit lakje heb ik een keer gekocht bij het Kruidvat toen er de actie 1+1 gratis was op alle Nagellak. Als jullie hiervan een swatch of een review willen zien, willen jullie het dan aangeven? :)
Nummer: 60 Royal Blue


Paars! Mijn favoriete kleur, hihi. Dit vind ik nou echt de perfecte kleur paars! Geen roze of fuchsia kleur erin, echt wauw! :D
Nummer 605: Purple Reign

Dit waren de lakjes alweer!
Bedankt voor het lezen van dit artikel en het volgen van mijn blog!
Tot gauw, lieve lezers! :)
Heel veel liefs, Xxx Demi.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x