Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog met o.a. House Of Shoes! 29-06-'13. ♥♥♥

Hee!

Oeps.. Ik heb vandaag álweer een shoplog voor jullie. Sorry, ik ben gewoon verslaafd aan shoppen, hihi. Ik heb het zelf niet gekocht, maar gekregen van mijn ouders. Het is geen grote shoplog, want ik heb 2 dingen gekregen. Ik ben bij de House Of Shoes en nog een kledingwinkeltje (weet de naam niet meer) geweest. Ik doe elke keer weer een shoplog als ik iets gekocht of gekregen heb, want ik weet gewoon dat de meeste mensen het leuk vinden om te lezen! Veel plezier met lezen!

Ik ga beginnen met wat ik bij het kledingwinkeltje heb gekregen, ik zocht al best lang een broek, maar dan met een panterprint patroon erin. Ik vind deze broeken echt leuk, en bij dit kledingwinkeltje heb ik er 1 gevonden, hij was ook nog is 30% korting! :)


Het is deze ontzettend leuke felblauwe broek, je ziet nu niet echt de panterprint patroon, maar die laat ik nu even wat beter zien :).


Ik denk dat je het patroon er nu wel een beetje in ziet, het is niet 'echte' panterprint, zoals je bij andere kleding ziet, met bruin en zwart. Maar het is zeg maar 'in' de broek gedrukt. Echt superleuk !! 



Maat: 176 (Kindermaat). De broek kostte normaal €44,95. En nu kreeg ik er 30% korting op, dus kostte de broek nu nog maar €31,49.

Daarna zagen mijn ouders dat ze bij The House Of Shoes, VANS in de aanbieding hadden! Echt supervet, ik nam er natuurlijk een paar mee! 



Zo ziet de doos eruit van de VANS. Zelf had ik al een paar VANS, dat waren de dunne zool versie, en de kleur paars. Nu heb ik een dikke zool versie gekregen! ♥♥♥♥♥♥



Zo zien de VANS eruit, ik vind ze echt supermooi! Het is een kleurcombinatie van zwart en een beetje paars/roze. Ik ben er superblij mee!!


De VANS waren in de SALE van €64,99 voor €35,-! Als jij een House Of Shoes dicht in de buurt hebt, moet je daar zeker even kijken!

Dit was mijn shoplog alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog (L).
Tot snel,
Veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x