Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Nagellakstash Deel 2

Hee !

Hierbij het 2e deel van mijn Nagellakstash ! Veel plezier met lezen :D.




Om te beginnen, heb ik hier 8 nagellakjes van Essence. Eigenlijks 7, want de een na laatste is niet echt een nagellakje. Maar een Tip Painter. Als ik eerlijk ben, ik vind de nagellak van Essence niet zo bijzonder. Ze drogen best snel uit, ze hebben geen fijn kwastje, en ze gaan heel erg snel van mijn nagels af. Alleen de base en topcoats vind ik het fijnst. De eerste 2, de blauwe en de roze, zijn uit de nieuwe collectie, en nog steeds verkrijgbaar. Het oranje lakje, is uitgedroogd, dat kun je wel een beetje zien aan de onderkant. Die ga ik dus binnenkort weggooien. De 'Essence Studio Nails 24/7 Nail Base' heb ik pas net nieuw. En wauw! Wat is die ontzettend fijn! Hij droogt al in een paar seconden, hij blijft inderdaad 24/7 zitten. En hij kost maar €1,89! 


Hier heb ik een nagellakje, van de Primark. Zelf ben ik er jammer genoeg, nog nooit geweest. Dit lakje heb ik van een vriendin gekregen. Ik vind hem absoluut, niet fijn. Hij dekt wel, maar hij blijft niet zo heel lang zitten. ;)


Hier begon het eigenlijk mee. Dit zijn 1 van mijn eerste nagellakjes. Ze komen van de H&M. H&M, heeft best goede, en goedkope nagellakjes. De eerste 2 zaten samen in een setje, en kostte maar €3,-! Helaas heeft H&M niet een vast assortiment, dus zijn deze nagellakjes niet meer verkrijgbaar. Ze zijn trouwens alleen verkrijgbaar, als jou H&M een Beauty afdeling heeft, en ze liggen ook vaak bij de kassa's.


Miss Sporty, een merk dat verkocht word in DA drogisten en bij de Etos. Ik vind het echt absoluut, een slecht merk. Sorry, voor de mensen die het wel een fijn merk vinden. Hij dekt op zich wel best, maar hij blijft niet zo lang zitten.. Dit lakje heb ik vorig jaar gekregen bij Sinterklaas op school. 


Ik heb dit nagellakje van de HEMA, omdat ik snel een wit lakje zocht, maar hij toen nog niet in het assortiment lag van Essence, Catrice en Rimmel London. ;) 
Hij is erg fijn, hij droogt alleen wel best sloom, maar hij blijft superlang zitten op je nagels! De prijs is €2,50.

Dit was het 2e deel alweer!
Ik bedankt jullie voor het lezen, en het volgen van mijn blog! ;D
Tot snel !! ;)
Veel Liefs, Xxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x