Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mini Shoplog Kruidvat & VILA. ❤22-06-'2013.

Hee!

Vandaag heb ik ja, álweer een shoplog voor jullie! Deze keer is het niet weer zo'n hele grote, want ik had niet echt zoveel geld mee en ik was met een vriendin de stad in geweest! Als je benieuwd bent wat ik heb gekocht, blijf dan zeker even mee lezen!

Zoals jullie in de titel kunnen zien, ben ik bij de Kruidvat en de VILA geweest. Bij de VILA kom ik écht nooit.. Dat is een kledingwinkel waar ze PIECES, en hun eigen merk 'VILA' verkopen. Je kan het vergelijken met de kleding van VERO MODA of ONLY. :)

Maar omdat we zagen dat er SALE was, liepen we natuurlijk even naar binnen! Daar heb ik een ontzettend leuk riempje gevonden, waar ik superdol en superblij mee ben! 
Btw, heel erg sorry voor de slechte belichting.. Ik kan er niks aan doen, want het regent de hele dag bij mij, dusja.


Zo ziet het riempje eruit! Ik vind hem gewoon ontzettend leuk! Hij is oud roze, met zilveren studs erop. Echt, I LOVE STUDS !! Ik vind dat studs het riempje net wat stoerder maakt. :D


En wow! Wat was deze afgeprijst zeg. Hij was eerst €12,95 en nu heb ik hem mooi meegenomen voor maar €4,-! Trouwens, het riempje is van de PIECES. ♥♥♥

Daarna gingen we gelijk door naar de Kruidvat! Mijn favoriete winkel waar ik sowieso wel even moet kijken als ik in de stad ben! Ik moest een nieuwe mascara kopen. Maar ik kwam terug met 2 dingen, MET een mascara, haha!


Ik heb gekozen voor de CATRICE 'lashes to kill' mascara! Ik vond dat deze er gewoon ontzettend mooi uitzag, met het borsteltje en alles zag er gewoon goed uit!


Zo ziet de mascara eruit. Hij is gewoon zwart, en hij kostte €3,99 bij het Kruidvat!

Al ontzettend lang wil ik de Allround Concealer van Catrice. Maar ik vond hem gewoon steeds te duur, tot dat mijn vriendin zei dat het helemaal niet duur was. Ik dacht "Weetje wat, ik neem hem gewoon mee!" Haha.


Iedereen kent deze Concealer wel hihi. Zo ziet hij er dus uit. Ik zal even vertellen waar de kleuren voor zijn:
Groen: Rode vlekjes.
Roze: voor onder je ogen (wallen).
3 Huidskleuren: Camouflage.
Ik ben hier echt ONTZETTEND blij mee !! Hij kostte €3,69 bij de Kruidvat!

Dit was alweer mijn mini shoplog voor vandaag!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden ;)
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog ! 
Ik zie jullie gauw weer!
Veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x